Nadzór i Stała obsługa
Celem realizacji naszej usługi obsługi, nadzoru i doskonalenia wdrożonego systemu zarządzania jest zapewnienie ciągłej zgodności wdrożonych systemów zarządzania z wymaganiami norm ISO oraz ich doskonalenie z zastosowaniem metod, narzędzi i dobrych praktyk zarządzania.
Niezwykle istotne jest, aby wdrożony system był właściwie utrzymywany i nadzorowany, aby móc czerpać korzyści z jego wdrożenia, czyli:
- właściwie oceniać efektywność podejmowanych działań,
- sprawnie komunikować się w organizacji,
- identyfikować mocne strony organizacji i obszary do doskonalenia,
- podejmować decyzje na podstawie faktów,
- lepiej wykorzystywać zasoby ludzkie,
- zaspokajać potrzeby klientów na zdeklarowanym poziomie,
- zmniejszać koszty prowadzenia działalności,
- zwiększać efektywność pracy i procesów.
Pomagamy nie tylko uniknąć problemów związanych z odnowieniem certyfikatu, lecz przede wszystkim, doradzamy jak funkcjonujący system wykorzystać jako faktyczny instrument do zarządzania w celu optymalizacji działań podejmowanych przez organizację, tj. wzrostu efektywności pracy i procesów oraz zadowolenia klientów.
W ramach usługi oferujemy:
- ustaloną ilość wizyt Eksperta w miesiącu w siedzibie Klienta,
- nieograniczony dostęp do Eksperta za pośrednictwem poczty e-mail oraz telefonu.
- pomoc w wykonywaniu obowiązków spoczywających na Pełnomocniku ds. Systemu Zarządzania,
- pomoc w weryfikacji i aktualizacji dokumentacji wdrożonego systemu zarządzania,
- wskazywanie możliwości i dróg doskonalenia systemu zarządzania,
- wsparcie i pomoc w nadzorze nad realizacją audytów wewnętrznych,
- pomoc w określeniu niezgodności w systemie zarządzania oraz przy ich eliminowaniu.
Korzyści z obsługi, nadzoru i doskonalenia systemu:
- obniżenie kosztów związanych z utrzymywaniem systemu,
- wspomaganie Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania podczas konsultacji w firmie w uzgodnionych terminach,
- podniesienie stopnia wykwalifikowania personelu,
- podniesienie efektywności pracy,
- stałe dostosowywanie wyrobu do potrzeb klienta,
- zastosowanie nowoczesnych, dedykowanych narzędzi realizacji procesów.